Winkel & afhaallocatie

    • > Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
    • Afhalen kan nadat je een afhaalbericht voor jouw bestelling hebt ontvangen via de e-mail. Als je nog geen afhaalbericht hebt ontvangen is het nog niet mogelijk om je bestelling af te halen.
      Is de levertijd al verstreken maar heb je nog geen afhaalbericht ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via de telefoon of e-mail.
    • Wil je een product afhalen zonder deze van te voren in de webshop te bestellen? Bel dan voor de zekerheid vooraf naar +31(0) 181- 462 432 zodat wij kunnen controleren of dat het product voorradig is. Het product kan dan gewoon in de winkel afgerekend worden.

    • > Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
    • Het is mogelijk om je bestelling af te halen bij de informatiebalie op de tuinplantenafdeling van Tuincentrum Aralia in Hellevoetsluis. Ons sfeervolle tuincentrum bevindt zich op Kreekweg 2a, 3223 LJ Hellevoetsluis.
      Of je kunt je pakket ophalen bij een PostNL Pakketpunt bij jou in de buurt. De afhaallocatie kun je selecteren bij de stap ‘betalen’ in de winkelwagen.

    • > Wat zijn de openingstijden?
    • De openingstijden van het tuincentrum zijn:
    • Maandag          13:00 – 17:30
    • Dinsdag             9:00 – 17:30
    • Woensdag        9:00 – 17:30
    • Donderdag       9:00 – 17:30
    • Vrijdag              9:00 – 21:00
    • Zaterdag          9:00 – 17:30
    • Zondag            12:00 - 17:00
    • Let op! In januari en februari zijn er geen koopavonden en zijn wij vanaf 9:30 geopend.
      Zondagen zijn wisselend per seizoen. Voor de actuele openingstijden kijk je op www.aralia.nl voor meer informatie.

    • > Kan ik mijn online aankoop ruilen/retourneren in de winkel?
    • Ja, met je aankoopbewijs is het mogelijk om artikelen te ruilen of te retourneren in het tuincentrum. Je hebt bij ons namelijk altijd 30 dagen bedenktijd. Binnen die periode kan je altijd een product terugbrengen of ruilen bij onze servicebalie. Je krijgt je geld dan terug via dezelfde manier als hoe je betaald hebt.
      Heb je een defect product en wil je deze omruilen of retourneren in onze winkel? Neem dan van te voren even contact met ons op.